Kserokopiarki z Gwarancją i Ubezpieczeniem

Kserokopiarki z Gwarancją i Ubezpieczeniem

gwarancja na kserokopiarke używana

– jedyne takie wsparcie po sprzedażowe na rynku

Urządzenia oferowane przez firmę Kserotech zarówno nowe jak i używane są starannie wybierane  przez doświadczonych pracowników serwisu. Dzięki wieloletniej obecności na rynku urządzeń kserograficznych zauważyliśmy, iż pisemne zapewnienie klienta o jakości oferowanego sprzętu jest niezwykle ważne dla przyszłego użytkownika. Przyglądając się warunkom oferowanym przez inne firmy  oraz wytycznym do zakupu kserokopiarki,  czy drukarki zauważyliśmy szereg zapisów generujących koszty. Mowa tu o wyłączeniu materiałów eksploatacyjnych, konieczność kupna oryginalnych tonerów, czy krótkie okresy miedzy płatnymi przeglądami.

Gwarancja na urządzenia wielofunkcyjne Konica Minolta oraz Ricoh

Gwarancja jaką dołączamy do każdego urządzenia zawiera jasne warunki, z którymi klient może się zapoznać przed dokonaniem zakupu. W jej skład wchodzi  5-letnia gwarancja na koparkę oraz materiały eksploatacyjne. Mimo, iż zdecydowana większość maszyn jest używana, jesteśmy pewni za materiały jakie dany egzemplarz posiada.  Jest to naszym priorytetem, dzięki czemu jesteśmy przekonani o wieloletniej bezproblemowej pracy w Twojej firmie.

Kluczem do sukcesu jest interwał wymian serwisowych. Można to porównać do branży samochodowej. Przy danym przebiegu kilometrów (licznik kopii) samochód przechodzi duży przegląd z wymianą części eksploatacyjnych takich jak rozrząd (zgrzewanie, czy pas transferowy). Każdy model kserokopiarki posiada swoją tabelę wymian. Kserokopiarki poleasingowe z Austrii czy Niemiec posiadają w umowach zapis o konieczności wymiany zgonie z tymi tabelami. Stąd pewność, że tak jest w związku z czym  urządzenie zrobi kolejne kilkadziesiąt tysięcy kopii bez wkładu finansowego.  Warunkiem utrzymania gwarancji jest jedynie wykonanie przeglądu gwarancyjnego.  Interwał między przeglądami jest dostosowany do modelu i marki kserokopiarki lub drukarki. Usterki są usuwane na nasz koszt, łącznie z wymianą elementów eksploatacyjnych w okresie trwania gwarancji.

Naszą pewność  bezawaryjnej pracy otrzymasz na piśmie i z dumą przykleimy nasze logo na Twojej przyszłej kserokopiarce.

Czy jesteś „gotowy do kopiowania”?

Posiadasz kserokopiarkę Konica Minolta lub Ricoh z umową gwarancyjną i boisz się ją stracić,

a nie do końca jesteś zadowolony z obsługi?   Otrzymujesz wygórowane cenowo  faktury?

Zadzwoń, opowiedz o swoich oczekiwaniach,  a my przejmiemy urządzenie wraz z gwarancją pod swoją opiekę.

 

Ubezpieczenie kserokopiarki

Warunki gwarancji zawierają elementy urządzenia, jej poprawną prace.  W ostatnich latach kilkakrotnie spotkaliśmy się ze zgłoszeniami od nowych klientów proszących o pomoc  w naprawie kserokopiarki po uszkodzeniach niezwiązanych z obsługą, czy bezpośrednio z  urządzeniem. Mowa tu o zjawiskach takich jak przepięcia sieciowe, uderzenia pioruna, itp. Elektronika posiada zabezpieczenia w zasilaczu, które powinny zapobiec takiej sytuacji. Większość firm posiada w swoich biurach sieć LAN, korzystając przy tym z drukarek sieciowych oraz skanerów. Gniazdo Ethernetowe (sieciowe) jest umieszczone na płycie głównej kserokopiarki. Każde zdarzenia energetyczne trafiają bezpośrednio na płytę główna. W urządzeniach kilkuletnich wymiana płyty głównej jest bardzo kosztowna, a serwis nie chce się podjąć jej wymiany, gdyż nie obejmuje jej gwarancja (jest to zdarzenie zewnętrzne). Stąd  nasze starania, by uzupełnić gwarancję o taki produkt jakim jest ubezpieczenie maszyn.

Dzięki negocjacją z firmą ubezpieczeniową, ustaleniem dogodnych warunków oraz stawek możemy  wprowadzić nowy produkt również dla klienta detalicznego. Naprawę sprzętu z ubezpieczenia po uderzeniu pioruna w antenę internetu radiowego mieliśmy okazje „przetestować” na urządzeniu będącym na dzierżawie. W związku ze sprzedażą maszyn z pełną gwarancją w firmie Kserotech, wspomniane ubezpieczenie jest dołączone wraz z ubezpieczeniem od nieszczęśliwych zdarzeń losowych w cenie kserokopiarki. Dzięki naszym staraniom do zakresu ubezpieczenia dołączyło zalanie oraz pożar.

 

Jest to kolejny przykład,  jak ważnym elementem jest słuchanie drugiego człowieka. Można w rozmowie twarzą w twarz, wysłuchać sugestii, zwrócić uwagę na to, co jeszcze można zrobić by udoskonalić swoje produkty, oferty, gwarancje i warunki dzierżaw.”